Nákupní košík je prázdný.

0 položek
Celkem:
0,00 Kč
Vstoupit
0 položek (0,00 Kč)
 
 
0,00 Kč (0 položek) vstoupit do košíku

Reklamační řád

Úvod Jak nakupovat? Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je uvedena u každého zboží v katalogu, zpravidla činí 2 roky (není-li uvedeno jinak).

Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem 
- vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu

   Záruka se vztahuje na bezvadnou funkci výrobku při správném používání a na vady vzniklé prokazatetnou vinou výrobce. Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit neprodleně po jejich odhalení, tj. ihned po prvním použití výrobku. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.

   Ze záruky jsou vyňaty díly podléhající přirozenému opotřebení a závady vzniklé dopravou, nevhodným skladovánim či nešetrným zacházením. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.

   Při uplatňování nároků je nutné předložit doklad o zakoupení výrobku a případně též vyplněný záruční list, je-li jím modei vybaven. Prodávající je svého závazku záruční opravy zproštěn, neuplatní-li kupující případné vady bez zbytečného odkladu po době, kdy mohl při vynaložení odborné péče tyto vady zjistit.

   Veškeré zboží je před odesláním k zákazníkovi zkontrolováno a vyzkoušeno. Provozovatel tohoto obchodu nenese zodpovědnost za škody způsobené Českou poštou nebo jiným přepravcem. Zboží si překontrolujte ihned při jeho převzetí. Pokud je zboží poškozené, tak jej nepřebírejte.

   Zboží je pojištěné a přepravce musí vzniklou ztrátu nahradit. My Vám zboží pošleme nové. Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

Postup při reklamaci

Při zjištění závady nás kontaktujte písemně formou nebo telefonicky. Popište závadu výrobku a případné další nedostatky. Případně zašlete zboží zpět na naši adresu včetně podrobného popisu závady. Dbejte na pečlivé zabalení zásilky. V tomto případě neneseme zodpovědnost za případné porušení a balík bude vrácen zpět odesílateli. V případě jakýchkoliv nejasností nebo dotazů nás kontaktujte (viz. kontakty na provozovatele či kamennou prodejnu).

Reklamace zasílejte na adresu prodejny:
JW Model.cz – Jaroslav Wagner
Nákladní 344/2,

460 02 Liberec

Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?
Info

  

Copyright 2016 - 2018 © JW Model.cz